Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Link do portalu ePUAP Link do transmisji z obrad sesji Rady Miejskiej w Polanowie Link do dzienników ustaw Link do monitorów polskich Link do systemu informacji przestrzennej Link do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Link do gminnego systemu powiadamiania

Urząd Miejski w Polanowie

tel: +48 94 3188351

e-mail: um@polanow.eu

ul. Wolności 4

76-010 Polanów

woj. zachodniopomorskie

Budowa gazociągu Polanów

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Polanowa
o zakończeniu postępowania oraz o wydanych
postanowieniach  w sprawie wydania decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Na podstawie:

  • art. 53 ust. 1, w związku z art. 4 ust. 2 pkt 1, art. 51 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2021 r. poz. 741),
  • art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735)

zawiadamiam

że zakończono postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i wydano następujące postanowienia uzgadniające projekt decyzji dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowy gazociągu średniego ciśnienia, na terenie dz. nr: 1, obr. 0006, dz. nr: 185, 184, 164, 74, 130, 144, obr. 0004, m. Polanów”, prowadzone na wniosek: Novatek Green Energy sp. z  o. o.,  ul. Lubomirskiego 20, 31-509 Kraków, reprezentowanej przez Pana Leszka Kaszaka, zam. Koszalin:

  • postanowienie: Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich znak: ZZDW-3.406.2.36.2022.Ary z dnia 12.04.2022 r.
  • postanowienie: Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie del. Koszalin, znak: ZN.K.5151.13.2022.KB.

Informuje się, że na podstawie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z w/w. wnioskiem w terminie 14 dni od daty wywieszenia na tablicy ogłoszeń oraz brać czynny udział w każdym stadium postępowania, a także, że na podstawie art. 73 § 1 Kpa strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Z dokumentacją ww. sprawy zapoznać się można od godz. 8.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku) w pokoju nr 10 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, tel. (0-94) 3481058.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski
data wytworzenia: 2022-05-16
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2022-05-16 14:59:46
data końcowa publikacji: 2022-05-31
aktualizacja:
Krzysztof Szypulski - 2022-05-16 15:00:35
ilość odsłon/pobrań: 265304