I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości wraz z załącznikiem graficznym na którym wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku (załącznikiem może być kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowaniu działki lub terenu).
II. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Miejski w Polanowie,
ul. Wolności 4, 76-010 Polanów,
Sekretariat – pokój nr 5,
tel. 94 31 88 329
fax: 94 31 88 387, email: um@polanow.eu
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni od daty złożenia wniosku.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej
Osoba do kontaktu:
Bogumił Badurak – pokój nr 10, tel. 94 34 81 059, email: b.badurak@polanow.eu
V. PODSTAWA PRAWNA
Metryczka publikacji | |
wytworzył(a): | Maciej Różański |
---|---|
data wytworzenia: | 2016-07-06 |
opublikował(a): | Krzysztof Szypulski |
data publikacji: | 2016-07-06 12:44:26 |
data końcowa publikacji: | bezterminowo |
ilość odsłon/pobrań: | 267672 |
data wydruku: | 2024-09-27 00:49:25 |
adres URL wydruku: | |
© 2024 Urząd Miejski w Polanowie |