Obwieszczenie Burmistrza Polanowa w sprawie postępowania administracyjnego

GNR.IV.6220.8.2023.16

Na podstawie: art. 36 § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) 

zawiadamiam

o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: ,,Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 3 MW oraz magazynów energii o mocy do 0,3 GW wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Polanów 1”.

Jednocześnie informuję, iż ze względu na analizę dokumentacji sporządzonej w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego, nie jest możliwe załatwienie sprawy w ustawowym terminie.

Wobec powyższego, działając na podstawie art. 36 § 1 kpa, wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 31 stycznia 2025 r

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Elżbieta Majcher (Z-ca Burmistrza)
data wytworzenia: 2024-12-12
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-12-12 15:40:48
data końcowa publikacji: 2024-12-26
ilość odsłon/pobrań: 95
data wydruku: 2025-02-18 06:48:48
adres URL wydruku:
© 2025 Urząd Miejski w Polanowie