Skargi i wnioski

Skargi i wnioski przyjmowane są w pokoju nr 5 – kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego w Polanowie.

Skargi i wnioski można wnosić:

  • faxem pod nr 94 318 83 87
  • pocztą elektroniczną – um@polanow.eu
  • ustnie do protokołu – w pokoju nr 9 – do Pani Doroty Buczkowskiej – Szalbierz – Sekretarza Gminy

Skargi i wnioski rozpatrywane są w Referacie Organizacyjnym i Samorządu – pokój nr 9 Urzędu Miejskiego w Polanowie w godzinach urzędowania.

Burmistrz Polanowa przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy czwartek w godzinach od 16:00 do 17:00.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Polanowie przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy czwartek w godzinach od 16:00 do 17:00 pok. nr 4.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Kamila Augustyniak-Kula
data wytworzenia: 2016-08-19
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2016-08-19 12:42:27
data końcowa publikacji: bezterminowo
aktualizacja: Krzysztof Szypulski - 2022-02-23 14:39:49
Krzysztof Szypulski - 2016-08-19 12:44:42
ilość odsłon/pobrań: 269163
data wydruku: 2024-04-19 15:20:07
adres URL wydruku:
© 2024 Urząd Miejski w Polanowie