Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

  • Link do ePUAP
  • Link do CEIDG
  • Link do Dziennika Ustaw
  • Link do Monitora Polskiego
  • Link do Gminnego portalu Mapowego
  • Link do Gminna Systemu Powiadamiania SMS
  • Link do informacji o planowanych ograniczeniach w dostawach energii elektrycznej

Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości wraz z załącznikiem graficznym na którym wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku (załącznikiem może być kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowaniu działki lub terenu).

 

II. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Urząd Miejski w Polanowie,
ul. Wolności 4, 76-010 Polanów,
Sekretariat – pokój nr 5,

tel. 94 31 88 329
fax: 94 31 88 387, email: um@polanow.eu

 

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 30 dni od daty złożenia wniosku.

 

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej
Osoba do kontaktu:
Bogumił Badurak – pokój nr 10, tel. 94 34 81 059, email: b.badurak@polanow.eu

 

V. PODSTAWA PRAWNA

  1. Art. 47a ust. 5 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz.U.2015.520 j.t. ze zm.);
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2016.23 j.t. ze zm.)

Załączniki

rozmiar pliku:

DOC 133.00 KB

metadane dokumentu metadane  drukuj wersja do druku
do góry strony