Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa w sprawie postępowania administracyjnego

GNR.IV.6220.12.2023.12

Na podstawie: art. 36 § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) 

zawiadamiam

o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: „Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o mocy do 110 MW położonej na działce nr 3/6 obr. Rosocha, w gminie Polanów, powiat koszaliński, województwo zachodniopomorskie”.

Jednocześnie informuję, iż ze względu na analizę dokumentacji sporządzonej w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego, nie jest możliwe załatwienie sprawy w ustawowym terminie.

Wobec powyższego, działając na podstawie art. 36 § 1 kpa, wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 18 października 2024 r.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Dorota Buczkowska-Szalbierz
data wytworzenia: 2024-09-03
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-09-05 15:31:03
data końcowa publikacji: 2024-09-19
ilość odsłon/pobrań: 91