Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa o udziale społeczeństwa

GNR.IV.6220.11.2024.15

Dotyczy przedsięwzięcia pn.: „Budowa 25 budynków jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działek ewidencyjnych nr 113/1, 113/2, 113/3, 113/4, 113/5, 113/6, 113/7, 113/8, 113/9, 113/10, 113/11, 113/12, 113/13, 113/14, 113/15, 113/16, 113/17, 113/18, 113/19, 113/20, 113/21, 22/1, 22/4, 22/5, 22/6, 22/7, 22/8, 22/9 w obrębie Gostkowo, gmina Polanów, woj. Zachodniopomorskie”.

Na podstawie art. 33 i 79 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zwanej dalej ustawą ooś,

  1. zawiadamiam o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków w ramach udziału społeczeństwa w postępowaniu dotyczącym wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa 25 budynków jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działek ewidencyjnych nr 113/1, 113/2, 113/3, 113/4, 113/5, 113/6, 113/7, 113/8, 113/9, 113/10, 113/11, 113/12, 113/13, 113/14, 113/15, 113/16, 113/17, 113/18, 113/19, 113/20, 113/21, 22/1, 22/4, 22/5, 22/6, 22/7, 22/8, 22/9 w obrębie Gostkowo, gmina Polanów, woj. Zachodniopomorskie”, do dnia 22 listopada 2025 r. 
  2. prostuję w treści obwieszczenia Burmistrza Polanowa z dnia 01 października 2025 r. znak: GNR.IV.6220.11.2024.12 o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa oczywistą omyłkę pisarską w ten sposób, że zamiast: „Postępowanie zostało wszczęte na wniosek z dnia 25 listopada 2025 r.”, powinno być: „Postępowanie zostało wszczęte na wniosek z dnia 25 listopada 2024 r.”

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa z dnia 01 października 2025 r. znak: GNR.IV.6220.11.2024.12 o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa ww. w postępowaniu zostało:

- zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Polanowie w dniu 03 października 2025 r., na okres 30 dni;

- udostępnione w miejscu planowanego przedsięwzięcia w dniu 23 października 2025 r., na okres 30 dni.

Wobec powyższego, określa się termin składania uwag i wniosków w procedurze udziału społeczeństwa do dnia 22 listopada 2025 r.  Zgodnie z art. 34 ww. kpa uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W myśl art. 29 ustawy ooś każdy ma prawo składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa. Uwagi lub wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu, zgodnie z art. 35 ustawy ooś pozostawione będą bez rozpatrzenia. 

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia jest Burmistrz Polanowa, natomiast organami biorącymi udział w ocenie oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, właściwymi do dokonania uzgodnień i wydania opinii są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie WST w Koszalinie, Powiatowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ZZ w Koszalinie oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Koszalinie.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski (Burmistrz)
data wytworzenia: 2025-11-03
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2025-11-03 12:59:51
data końcowa publikacji: 2025-11-22
ilość odsłon/pobrań: 27