Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy

GNR.IV.6220.8.2024.20

Na podstawie: art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112). oraz art. 49, art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) 

zawiadamiam,

iż w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: „Farma fotowoltaiczna Wietrzno” o mocy do 140 MW, zlokalizowanej na dz. nr  35, 9/6, 56/1, 216/2, 53 obręb Wietrzno, gm. Polanów, nie jest możliwe załatwienie sprawy w terminie wskazanym w obwieszczeniu Burmistrza Polanowa z dnia 24 marca 2025 r. znak: GNR.IV.6220.8.2024.17 ze względu na oczekiwanie tutejszego organu na uzgodnienie realizacji inwestycji przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie, WST w Koszalinie.

Wobec powyższego, działając na podstawie art. 36 § 1 kpa, wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 30 czerwca 2025 r.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Elżbieta Majcher (Z-ca Burmistrza)
data wytworzenia: 2025-05-09
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2025-05-09 18:58:41
data końcowa publikacji: 2025-05-23
ilość odsłon/pobrań: 69