Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy

GNR.I.6220.2.2022.43 

Na podstawie: art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) oraz art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) 

zawiadamiam Strony postępowania,

że w związku z toczącym się postępowaniem w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 60 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Gostkowo I, ze względu na szczegółową analizę zgromadzonej dokumentacji, rozpatrzenie przedmiotowej sprawy nie nastąpi w terminie wskazanym w obwieszczeniu Burmistrza Polanowa z dnia 08 września 2025 r. znak: GNR.I.6220.2.2022.42.

Wobec powyższego, działając na podstawie art. 36 § 1 kpa, wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 30 stycznia 2026 r. 

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Elżbieta Majcher (Z-ca Burmistrza)
data wytworzenia: 2025-11-03
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2025-11-03 15:13:06
data końcowa publikacji: 2025-11-17
ilość odsłon/pobrań: 31