Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Na podstawie:

  • art. 53 ust. 1, w związku z art. 4 ust. 2 pkt 1, art. 51 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r. poz. 1130),
  • art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 572)

zawiadamiam

że zakończono postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie linii kablowej o napięciu do 400kV wraz ze światłowodem do projektowanej farmy fotowoltaicznej na terenie dz. nr: 213, 468, 490, 491, 513/1, 512/1, 532/1, 531/1, 566, obr. Wietrzno, dz. nr 325, obr. Chocimino, dz. nr: 186, 551/1, 550/2, 565/2, 566, 568/1, 567, 139/1, obr. Żydowo, gm. Polanów” postępowanie prowadzone na wniosek; Spółki Pomeranian Energy sp. z  o. o., ul. Krótka 1A, 63-308 Gizałki, reprezentowanej przez pełnomocnika.

W trakcie postępowania wpłynęły następujące postanowienia uzgadniające projekt decyzji:

  1. Postanowienie Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie znak: ZArch.K.5151.274.2024.MJ z dnia 10.10.2024 r.,
  2. Postanowienie Starosty Koszalińskiego – znak: OŚ.6123.1195.2024.MP z 11.10.2024r.,
  3. Postanowienie Zachodniopomorskiego zarządu Dróg w Koszalinie, znak: ZZDW- 3.4053.118.2024.ARy z dnia 09.10.2024 r.
  4. Postanowienie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych znak: ZS.224.3.224.2024.CK z dnia 08.10.2024
  5. Opinia Polskich Sieci Elektroenergetycznych znak: 2176-DE-DSB-WFB.071.1059.2024.2 z dnia 15.10.2024 r.

Informuje się, że na podstawie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z w/w. wnioskiem w terminie 14 dni od daty wywieszenia na tablicy ogłoszeń oraz brać czynny udział w każdym stadium postępowania, a także, że na podstawie art. 73 § 1 Kpa strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Z dokumentacją ww. sprawy zapoznać się można od godz. 8.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku) w pokoju nr 10 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, tel. (0-94) 3481058.

Znak sprawy: GM.IV.6733.6.2024

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski (Burmistrz)
data wytworzenia: 2024-10-30
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-10-30 15:06:20
data końcowa publikacji: 2024-11-13
ilość odsłon/pobrań: 223