Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa w sprawie postępowania administracyjnego dotyczącego wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

GNR.I.6220.2.2022.34

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2023. poz. 1094). oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572),

zawiadamiam Strony postępowania,

  • o podjęciu zawieszonego postępowania postanowieniem z dnia 05 września 2024 r. znak: GNR.I.6220.2.2022.33 w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 60 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Gostkowo I”, w związku z przedłożeniem w dniu 11 listopada 2024 r. uzupełnień do wezwania znak: GNR.I.6220.2.2020.29 z dnia 02 lipca 2024r.
  • o przekazaniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Koszalinie uzupełnień do raportu ooś dla przedsięwzięcia pn. „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 60 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Gostkowo I”.
Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski (Burmistrz)
data wytworzenia: 2024-11-15
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-11-19 13:47:30
data końcowa publikacji: 2024-12-03
ilość odsłon/pobrań: 200