Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Link do portalu ePUAP Link do transmisji z obrad sesji Rady Miejskiej w Polanowie Link do dzienników ustaw Link do monitorów polskich Link do systemu informacji przestrzennej Link do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Link do gminnego systemu powiadamiania

Urząd Miejski w Polanowie

tel: +48 94 3188351

e-mail: um@polanow.eu

ul. Wolności 4

76-010 Polanów

woj. zachodniopomorskie

Zawiadomienie-obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego

GM.IV.6730.50.2023.2024.2025

W związku z decyzją Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie znak: SKO.4150.548.2024 z dnia 2 września 2024 r. oraz na podstawie art. 49 i 49a i art. 79 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2024r. poz. 572), zawiadamiam o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie ponownego rozpatrzenia sprawy o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: „budowie farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 110MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie dz. nr 16/3, obr. Kościernica, gm. Polanów”. Postępowanie prowadzone na wniosek: firmy PVE 176 sp. z  o. o., ul. Grunwaldzka 4/10, 85-236 Bydgoszcz.

Projekt decyzji dla ww. inwestycji jest odmowny. Po analizie zgromadzonego materiału dowodowego w sprawie, obowiązujących przepisów prawa, organ prowadzący postępowanie postanowił odmówić ustalenia warunków zabudowy dla przedsięwzięcia tj. budowie zespołu farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 110 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce nr 16/3, obr. Kościernica, gm. Polanów.

Inwestor został wezwany do przedłożenia informacji – dokumentacji technicznej w celu wykazania technologii i metody realizacji inwestycji, również w zakresie kontenerowych stacji transformatorowych i magazynów energii. Biorąc pod uwagę projektowany obszar i zabudowę terenu inwestycji, Inwestor nie udokumentował argumentu, który by mówił, że inwestycja nie jest trwale związana z gruntem i będzie umożliwiała eksploatacje złoża kopalin w przyszłości.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 79a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 572), w  terminie 14 dni, stronie, na której żądanie wszczęto postępowanie administracyjne, przysługuje prawo przedłożenia dodatkowych dowodów celem wykazania spełnienia wymaganych na tym etapie przesłanek

Jednocześnie informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 kpa, który daje prawo do czynnego udziału w każdym stadium, w tym o prawie do przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu administracyjnym. Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie, ul. Wolności 4 w pokoju nr 10 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej.

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostanie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie oraz udostępnione będzie z dniem 21 listopada 2024 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanowie pod adresem:  https://bip.polanow.pl/obwieszczenia-w-sprawie-decyzji-o-warunkach-zabudowy/k/17/447/.

Zgodnie z art. 49 K.p.a.  zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski (Burmistrz)
data wytworzenia: 2025-03-07
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2025-03-07 13:07:14
data końcowa publikacji: 2025-03-21
ilość odsłon/pobrań: 86