Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Zawiadomienie-obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego

GM.IV.6730.24.2025

Na podstawie art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2024r. poz. 572), zawiadamiam o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: „budowy farmy fotowoltaicznej o mocy do 140MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 35, 9/6, 56/1, 216/3 i 53, obr. Wietrzno, gm. Polanów”. Postępowanie prowadzone na wniosek: Pomeranian Energy sp. z  o. o., ul. Krótka 1A, 63-308 Gizałki, reprezentowana przez pełnomocnika.

Jednocześnie informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 kpa, który daje prawo do czynnego udziału w każdym stadium, w tym o prawie do przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu administracyjnym. Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie, ul. Wolności 4 w pokoju nr 10 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej.

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostanie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie oraz udostępnione będzie z dniem 3 lipca 2025 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanowie pod adresem:  https://bip.polanow.pl/obwieszczenia-w-sprawie-decyzji-o-warunkach-zabudowy/k/17/447/.

Zgodnie z art. 49 K.p.a.  zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Elżbieta Majcher (Z-ca Burmistrza)
data wytworzenia: 2025-07-03
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2025-07-03 16:09:51
data końcowa publikacji: 2025-07-17
ilość odsłon/pobrań: 54