

Urząd Miejski w Polanowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanowie.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Dokumenty pdf utworzone poprzez skan dokumentu papierowego, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.
Dokumenty w formatach doc, docx, rtf - błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych, które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy.
Dokumenty wygenerowane przez inne podmioty, ponieważ zostały błędnie przygotowane, bądź zostały przekazane wyłącznie w formie papierowej.
Zdjęcia, grafiki niezawierające teksów alternatywnych.
Uchwały Rady Miejskiej w Polanowie, które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy.
Dokumenty finansowe (sprawozdania, bilanse) wygenerowane z systemu Bestia JST.
Nagranie z obrad sesji Rady Miejskiej umieszczone w serwisie https://transmisjaobrad.info.
Filmy promocyjne umieszczone w serwisie YouTube, które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy.
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
W serwisie internetowym można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W całym serwisie widoczny jest tzw. aktywny focus. Nawigacja po stronie dostępna jest przy użyciu 4 klawiszy:
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jerzy Hirowicz — mejlowo j.hirowicz@polanow.eu lub telefonicznie 943481056.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Urząd Miejski w Polanowie
ul. Wolności 4
76-010 Polanów
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Obiekt dzieli się na budynek główny A i budynek B.
Do budynku głównego prowadzi pochylnia dla osób na wózkach. Przy drzwiach znajduje się domofon i kamera, którymi przywołujemy pracownika sekretariatu. Jeżeli jest to możliwe, informujemy o sprawie, którą chcemy załatwić. Pracownik sekretariatu prosi pracownika merytoryczny, o pomoc w załatwieniu sprawy.
Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości wejścia do budynku osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
W budynkach nie ma windy oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
W budynkach nie ma pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
Nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
Do budynków i pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W urzędzie nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.
W urzędzie nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.
Nie ma możliwości skorzystania z usługi tłumacza języka migowego online.
Nie ma możliwości skorzystania z usługi tłumacza online.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Osoby z dysfunkcją słuchu mogą kontaktować się z urzędem za pomocą poczty elektronicznej.
Osoby z dysfunkcją wzroku mogą skontaktować się telefonicznie z urzędem w celu uzyskania potrzebnych informacji.