Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Link do portalu ePUAP Link do transmisji z obrad sesji Rady Miejskiej w Polanowie Link do dzienników ustaw Link do monitorów polskich Link do systemu informacji przestrzennej Link do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Link do gminnego systemu powiadamiania

Urząd Miejski w Polanowie

tel: +48 94 3188351

e-mail: um@polanow.eu

ul. Wolności 4

76-010 Polanów

woj. zachodniopomorskie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa o podjęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy oraz zmianie wniosku inwestora

Stosownie do:

  • art. 49 oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 775)

zawiadamiam o podjęciu postępowania i zmianie wniosku

o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej  na :

„Budowie farmy fotowoltaicznej o łącznej mocy do 110 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 16/3, w obrębie ewidencyjnym Kościernica, gmina Polanów”. Postępowanie prowadzone na wniosek: PVE 176 SP. Z O.O., ul. Grunwadzka 4/10, 85-236  Bydgoszcz.

Inwestor, wniósł o zmianę zakresu załącznika graficznego zmniejszając m.in. powierzchnię zabudowy oraz dostarczył  w dniu 08.01.2024 r. aktualną mapę zasadniczą. 

Z uwagi na dużą ilość stron postępowania administracyjnego (ponad 20), stosownie do art. 49 oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. ), zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach tut. organu nastąpi wyłącznie w formie publicznego obwieszczenia. Wszystkie obwieszczenia zamieszczone zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie, udostępnione będą w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanowie pod adresem: bip.polanow.pl.

Informuje się, że na podstawie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z ww. wnioskiem w terminie 14 dni od daty wywieszenia na tablicy ogłoszeń oraz brać czynny udział w każdym stadium postępowania, a także, że na podstawie art. 73 § 1 kpa strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Z dokumentacją ww. sprawy zapoznać się można od godz. 8:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku) w pokoju nr 10 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, tel. (0-94) 3481058.

znak sprawy: GM.IV.6730.50.2023

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski (Burmistrz)
data wytworzenia: 2024-01-12
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-01-16 13:17:43
data końcowa publikacji: 2024-01-30
ilość odsłon/pobrań: 91820