tel: +48 94 3188351
e-mail: um@polanow.eu
ul. Wolności 4
76-010 Polanów
woj. zachodniopomorskie
GNR.I.6220.15.2021
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Polanowa
o przekazaniu wniosku o przywrócenie terminu do wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
Na podstawie art. 10 § 1 oraz at. 131 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 ze zm.)
zawiadamiam Strony postępowania,
że w dniu 25 marca 2022 r. do tut. organu wpłynął wniosek o przywrócenie terminu do wniesienia odwołania od decyzji Burmistrza Polanowa z dnia 26 stycznia 2022 r. znak: GNR.I.6220.15.2021.5 o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewid. 74/2, obręb ewidencyjny Sowinko, położonej w gminie Polanów”, podanej do publicznej wiadomości poprzez udostępnienie treści niniejszej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanowie w dniu 31 stycznia 2022 r.
Ww. podanie oraz akta sprawy zostały przekazane do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie, wraz z pismem tut. organu z dnia 30 marca 2022 r. znak: GNR.I.6220.15.2021, na podstawie art. 59 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735).
Metryczka publikacji | |
wytworzył(a): | Dorota Buczkowska-Szalbierz |
---|---|
data wytworzenia: | 2022-03-30 |
opublikował(a): | Krzysztof Szypulski |
data publikacji: | 2022-03-31 12:49:36 |
data końcowa publikacji: | 2022-04-14 |
ilość odsłon/pobrań: | 265313 |