tel: +48 94 3188351
e-mail: um@polanow.eu
ul. Wolności 4
76-010 Polanów
woj. zachodniopomorskie
Na podstawie: art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029). oraz art. 61 § 4, art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 735)
zawiadamiam,
że w związku z toczącym się postępowaniem w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie zespołu paneli fotowoltaicznych „Żydowo II” wraz z niezbędną infrastrukturą i magazynem energii
o łącznej mocy nieprzekraczającej 3 MW, z możliwością realizacji w formie niezależnych instalacji o dowolnych konfiguracjach mocy lub budowania w całości, zlokalizowana
w miejscowości Żydowo, gmina Polanów”, na dz. nr 24 obr. Żydowo”, Burmistrz Polanowa pismem z dnia 16 sierpnia 2022 r. znak: GNR.I.6220.10.2022.4, wezwał inwestora, spółkę EPLANT 64 Sp. z o.o., ul. Salwatorska 14/310, 30-109 Kraków, do złożenia wyjaśnień do karty informacyjnej przedsięwzięcia.
Ponadto informuję, iż z uwagi na konieczność uzyskania opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie, WST w Koszalinie, nie jest możliwe wydanie postanowienia o obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w ustawowym terminie określonym w art. 65 ust. 1 ustawy ooś.
Wobec powyższego, działając na podstawi art. 36 § 1, wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 14 października 2022 r.
Pouczenie
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Z aktami w przedmiotowej sprawie zainteresowane strony mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów - Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój nr 14, w godzinach urzędowania .
Stosownie do art. 41 k.p.a, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania w/w obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
W myśl art. 37 § 1 Strona ma prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Burmistrza Polanowa.
Zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1029) jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10, stosuje się art. 49 k.p.a., zgodnie z którym zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Metryczka publikacji | |
wytworzył(a): | Grzegorz Lipski (Burmistrz) |
---|---|
data wytworzenia: | 2022-08-16 |
opublikował(a): | Agnieszka Kaczka |
data publikacji: | 2022-08-17 13:01:38 |
data końcowa publikacji: | 2022-08-31 |
ilość odsłon/pobrań: | 265090 |