tel: +48 94 3188351
e-mail: um@polanow.eu
ul. Wolności 4
76-010 Polanów
woj. zachodniopomorskie
Stosownie do:
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:
„Budowie sieci wodociągowej w miejscowości Kościernica dz. nr 2/1, 2/3, 11/1, 11/2, 13/2, 13/5, 13/8, 13/9, 22/1, 22/2, 22/3, 22/4, 22/5, 22/6, 22/7, 22/8, 22/9, 23, 35, 54/2, 54/3, 55/2, 55/3, 56/2, 57/2, 57/5, 59, 59/4, 59/6, 67/5, 67/6, 67/7, 68/4, 68/5, 68/9, 68/10, 68/11, 68/12, 69, 70/2, 70/7, 70/8, 71/2, 71/4, 71/5, 71/6, 71/7, 72/3, 72/4, 72/9, 73, 76/2, 76/4, 76/5, 76/6, 76/7, 77/2, 77/4, 78/3, 78/5, 78/6, 79/3, 83,84/1, 84/2, 87, 88, 89/3, 89/4, 90, 92/3, 94, 96, 98, 100, 112, 114, 116, 117, 119/4, 121 obręb Kościernica, gmina Polanów ”. Postępowanie prowadzone na wniosek: Gmina Polanów, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów reprezentowana przez Pana Dariusza Meyer.
W toku postępowania zostanie przeprowadzona analiza warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych oraz stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji, w wyniku, której przygotowany zostanie projekt stosownej decyzji. Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego jest wydawana po uzgodnieniu projektu decyzji z organami wymienionymi w art. 53 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Z uwagi na dużą ilość stron postępowania administracyjnego (ponad 20), stosownie do art. 49 oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 977), zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach tut. organu nastąpi wyłącznie w formie publicznego obwieszczenia. Wszystkie obwieszczenia zamieszczone zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie, udostępnione będą w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanowie pod adresem: https://bip.polanow.pl.
Informuje się, że na podstawie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z ww. wnioskiem w terminie 14 dni od daty wywieszenia na tablicy ogłoszeń oraz brać czynny udział w każdym stadium postępowania, a także, że na podstawie art. 73 § 1 kpa strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Z dokumentacją ww. sprawy zapoznać się można od godz. 8:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku) w pokoju nr 10 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, tel. (0-94) 3481058.
znak sprawy: GM.IV.6733.17.2023
Metryczka publikacji | |
wytworzył(a): | Grzegorz Lipski (Burmistrz) |
---|---|
data wytworzenia: | 2023-10-24 |
opublikował(a): | Krzysztof Szypulski |
data publikacji: | 2023-10-24 12:29:06 |
data końcowa publikacji: | 2023-11-08 |
ilość odsłon/pobrań: | 128851 |