Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa o wydaniu postanowienia w sprawie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Stosownie do:

  • art. 53 ust. 1 w związku z art. 4 ust. 2 pkt 1, art. 51 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503)
  • art. 49 i 97 § 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775)

zawiadamiam

o wydaniu postanowienia zawieszającego postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

„wymianie stanowisk słupowych w istniejącej napowietrznej linii WN – 110kV, w tym zmiana lokalizacji stanowisk słupowych, wymiana przewodów i urządzeń elektroenergetycznych w istniejącej linii napowietrznej WN-110kV, odcinkowe skablowanie linii 15kV oraz 0,4kV, na terenie dz. nr: 

Powiat Koszaliński:

  • dz. nr: 616/1, 557/35, 559, 655, 654, 621/2, 623/3, 622/1, 561/2, 561/1, 565, 616, 598, 615/4, 582/1, 582/2, 583/1, 583/2, 586/2, 614, 609, 603, 607/3, 599/1, 607/1, 606/2, 600/1, 601, 602, 12/1, 625, 627/6, obr. Żydowo, dz. nr: 641, 170, 642/1, 646, 645, 95/3, 136,135, 144, 145/1, 131, 122/3,122/5, 123/2, 126, 125, 124, 127, 128/1, obr. Gołogóra, gm. Polanów;
  • dz. nr: 57/2, 17/3, obr. Drzewiany, gm. Bobolice;

Powiat Szczecinecki:

  • dz. nr: 335/2, 6, 13, 4/67, 4/68, 4/66, 16, 4/64, 4/63, 4/15, 4/16, 4/17, 4/12, 4/22, 4/20, 4/21, 518, 4/3, 4/19, 5/7, 5/6, 5/8, 5/13, 5/14, 520, 2/20, 2/27, obr. Sępólno Wielkie, gm. Biały Bór”.

Pełnomocnik Energa Operator, Pani Weronika Lewicka zwróciła się z wnioskiem  w dniu 30.05.2023 r. o zawieszenie ww. postępowania o wydanie decyzji celu publicznego,  do czasu uzyskania odstępstwa na realizację powyższej inwestycji przez teren działki nr 16 obręb Sępolno Wielkie, gmina Biały Bór, od Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska. Zgodnie z art. 97 § 1 pkt k.p.a. organ administracji może zawiesić postępowanie, jeżeli rozpatrzenie sprawy i wydanie decyzji zależy od uprzedniego rozstrzygnięcia, zagadnienia wstępnego przez inny organ lub sąd. . Burmistrz Polanowa uznając, że w niniejszej sprawie spełnione zostały przesłanki zawieszenia postępowania administracyjnego, orzekł jak w sentencji. Gdy ustąpią przyczyny uzasadniające zawieszenie postępowania, o których mowa w art. 97 § 1 pkt 4 kpa, organ administracji publicznej podejmie postępowanie z urzędu lub na żądanie strony

Informuje się, że na podstawie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z ww. wnioskiem w terminie 14 dni od daty wywieszenia na tablicy ogłoszeń oraz brać czynny udział w każdym stadium postępowania, a także, że na podstawie art. 73 § 1 kpa strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Z dokumentacją ww. sprawy zapoznać się można od godz. 8:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku) w pokoju nr 10 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, tel. (0-94) 3481058.

 Znak sprawy: GM.IV.6733.6.2023

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski (Burmistrz)
data wytworzenia: 2023-05-31
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2023-05-31 14:45:45
data końcowa publikacji: 2023-06-15
ilość odsłon/pobrań: 133809