Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Link do portalu ePUAP Link do transmisji z obrad sesji Rady Miejskiej w Polanowie Link do dzienników ustaw Link do monitorów polskich Link do systemu informacji przestrzennej Link do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Link do gminnego systemu powiadamiania

Urząd Miejski w Polanowie

tel: +48 94 3188351

e-mail: um@polanow.eu

ul. Wolności 4

76-010 Polanów

woj. zachodniopomorskie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa w sprawie wezwania pełnomocnika Spółki do złożenia wyjaśnień

GNR.IV.6220.15.2023.5 

Na podstawie: art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 775),

zawiadamiam Strony postępowania administracyjnego

prowadzonego w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: „Budowa i eksploatacja zespołu bateryjnych magazynów energii
o mocy do 400 MW/8000 MWh wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i możliwością realizacji inwestycji w etapach zlokalizowanego na działce nr 408 w obrębie Żydowo, gmina Polanów, powiat koszaliński”,

o wezwaniu pełnomocnika Spółki Mithra Bess A Sp. z o.o. ul. Kramarska 3/1 61 – 765 Poznań pismem z dnia 04 stycznia 2024 r. znak: GNR.IV.6220.15.2023.5 do pisemnego złożenia uzupełnień do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia.

Przedmiotowe uzupełnienia pełnomocnik ma obowiązek złożyć to tut. organu w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. Jednocześnie informuję, że w oparciu o art. 54 § 1 pkt 6 Kpa nieprzedłożenie uzupełnienia w powyższym zakresie, w wyznaczonym wyżej terminie, sprawa będzie rozpatrzona w oparciu o przedłożone przez wnioskodawcę dokumenty i posiadane przez organ materiały, co może mieć istotny wpływ na treść rozstrzygnięcia. 

Jednocześnie informuję, że w związku z koniecznością uzupełnienia wniosku, nie jest możliwe załatwienie przedmiotowej sprawy w terminie ustawowym – art. 36 KPA, w związku z czym wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 29 lutego 2024 r.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski (Burmistrz)
data wytworzenia: 2024-01-04
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-01-04 15:46:30
data końcowa publikacji: 2024-01-18
ilość odsłon/pobrań: 127716