Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Link do portalu ePUAP Link do transmisji z obrad sesji Rady Miejskiej w Polanowie Link do dzienników ustaw Link do monitorów polskich Link do systemu informacji przestrzennej Link do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Link do gminnego systemu powiadamiania

Urząd Miejski w Polanowie

tel: +48 94 3188351

e-mail: um@polanow.eu

ul. Wolności 4

76-010 Polanów

woj. zachodniopomorskie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa w sprawie wystąpienia z wnioskiem o wydanie opinii oraz wyznaczeniu nowego terminu

GNR.IV.6220.8.2024.6

Na podstawie: art. 61 § 1 i § 4 art. 10, art. 49  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), oraz art.74, 77 w związku z art. 87 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) 

Zawiadamiam

iż wnioskiem z dnia 20 września 2024 r. znak: GNR.IV.6220.8.2023.5 wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie, WST w Koszalinie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Koszalinie oraz do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, Zarządu Zlewni w Koszalinie o wydanie opinii w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: ,,Farma fotowoltaiczna Wietrzno” o mocy do 140 MW, zlokalizowanej na dz. nr 35, 9/6, 56/1, 216/2, 53 obręb Wietrzno, gm. Polanów.

Dotyczy postępowania wszczętego na wniosek pełnomocnika Spółki Pomeranian Energy Sp. z o.o., ul. Krótka 1A, 63-308 Gizałki, tj. Pan Rafał Odrobiński Dobra Energia, ul. Elektoralna 13 lok. 105, 00-137 Warszawa, w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: ,,Farma fotowoltaiczna Wietrzno” o mocy do 140 MW, zlokalizowanej na dz. nr 35, 9/6, 56/1, 216/2, 53 obręb Wietrzno, gm. Polanów.

Jednocześnie informuję, iż ze względu na analizę dokumentacji sporządzonej w celu uzyskania zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego oraz z uwagi na oczekiwanie tutejszego organu na wydanie opinii o obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, o których mowa w art. 64 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), nie jest możliwe załatwienie sprawy w ustawowym terminie.

Wobec powyższego, działając na podstawie art. 36 § 1 kpa, wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 31 grudnia 2024 r.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski (Burmistrz)
data wytworzenia: 2024-09-20
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-09-26 08:48:10
data końcowa publikacji: 2024-10-10
ilość odsłon/pobrań: 158