Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Porządek obrad VI Sesji Rady Miejskiej w Polanowie w dniu 3 października 2024 r. godz. 10.00

I. Sprawy organizacyjne.

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad, wnioski o uzupełnienie lub zmianę porządku obrad.
  3. Informacja o protokołach z III zwykłej oraz IV i V nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej.

II. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między sesjami Rady Miejskiej.

III. Ocena realizacji Strategii Integracji i Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta i Gminy Polanów na lata 2016-2025.

  1. Informacja Dyrektora Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanowie.
  2. Opinia Komisji Oświaty i Spraw Społecznych.

IV. Informacja Przewodniczącego o ilości i treści interpelacji i zapytań pisemnych, które wpłynęły od ostatniej sesji.

V. Wnioski i zapytania sołtysów.

VI. Podjęcie uchwał w sprawie:

  • VI/32/24 w sprawie zmian w budżecie gminy Polanów na 2024 rok
  • VI/33/24 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Stronie Śląskie z przeznaczeniem na usunięcie skutków powodzi.
  • VI/34/24 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Polanów na 2025 rok
  • VI/35/24 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Polanów na 2025 rok
  • VI/36/24 wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Polanów nieruchomości gruntowych od państwowej osoby prawnej, tj. Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
  • VI/37/24 w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy oraz górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie pozbywania się z terenu nieruchomości nieczystości ciekłych
  • VI/38/24 w sprawie zaopiniowania wniosku o zezwolenie na utworzenie i prowadzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt
  • VI/39/24 zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia Żłobka Gminnego w Polanowie oraz nadania jego statutu

VII. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.

VIII. Odpowiedzi na zapytania sołtysów.

IX. Zakończenie obrad VI sesji Rady Miejskiej.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Janusz Parszczyński (Przewodniczący Rady Miejskiej w Polanowie)
data wytworzenia: 2024-10-02
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-10-02 12:16:16
data końcowa publikacji: bezterminowo
aktualizacja:
Krzysztof Szypulski - 2024-10-23 08:02:29
Krzysztof Szypulski - 2024-10-23 08:00:42
ilość odsłon/pobrań: 188