Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Porządek obrad VII Sesji Rady Miejskiej w Polanowie w dniu 29 października 2024 r. godz. 10.00

I. Sprawy organizacyjne:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad, wnioski o uzupełnienie lub zmianę porządku obrad.
  3. Głosowanie porządku obrad w przypadku sytuacji opisanej w ust. 2 (bezwzględną większością głosów).
  4. Informacja o protokołach z VI zwykłej sesji Rady Miejskiej w Polanowie.

II. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między Sesjami Rady Miejskiej.

III. Ocena i funkcjonowanie Oświaty w Gminie.

  1. Stan realizacji zadań oświatowych przez Gminę Polanów – Informacja Dyrektora ZEAO.
  2. Ocena funkcjonowania placówek oświatowych – Wystąpienie Dyrektorów Szkół.
  3. Opinia Komisji Oświaty i Spraw Społecznych.

IV. Informacja o oświadczeniach majątkowych za rok 2023.

V. Informacja Przewodniczącego o ilości i treści interpelacji i zapytań pisemnych, które wpłynęły od ostatniej sesji.

VI. Wnioski i zapytania sołtysów.

VII. Podjęcie uchwał:

  • Uchwała Nr VII/40/24 w sprawie zmian w budżecie Gminy Polanów na 2024 rok.
  • Uchwała Nr VII/41/24 w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Polanów na lata 2024-2033.
  • Uchwała Nr VII/42/24 wyrażenia zgody na przekazanie Gminie Miasto Koszalin zadania własnego Gminy Polanów, dotyczącego odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
  • Uchwała Nr VII/43/24 w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
  • Uchwała Nr VII/44/24 zmieniająca uchwałę nr LII/312/22 Rady Miejskiej w Polanowie z dnia 10 czerwca 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawek tej opłaty na terenie Gminy Polanów
  • Uchwała Nr VII/45/24 zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Polanów
  • Uchwała Nr VII/46/24 w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkół Publicznych w Polanowie”.
  • Uchwała Nr VII/47/24 w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku pod nazwą: „Wymiana źródła ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół z terenu gminy Polanów”.
  • Uchwała Nr VII/48/24 w sprawie utworzenia jednostki budżetowej pod nazwą Polanowskie Centrum Usług Społecznych poprzez przekształcenie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanowie oraz nadania jej statutu.

VIII. Odpowiedzi na wnioski i zapytania sołtysów.

IX. Zakończenie obrad VII sesji Rady Miejskiej.

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Janusz Parszczyński (Przewodniczący Rady Miejskiej w Polanowie)
data wytworzenia: 2024-10-22
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2024-10-23 08:00:17
data końcowa publikacji: bezterminowo
aktualizacja:
Krzysztof Szypulski - 2024-10-23 08:02:43
Krzysztof Szypulski - 2024-10-23 08:02:08
ilość odsłon/pobrań: 185