Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski przyjmowane są w pokoju nr 5 – kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego w Polanowie

Skargi i wnioski można wnosić:

  • faxem pod nr 94 318 83 87
  • pocztą elektroniczną – um@polanow.eu
  • ustnie do protokołu – w pokoju nr 9 – do Pani Doroty Buczkowskiej – Szalbierz – Sekretarza Gminy, Kierownika Referatu Organizacyjnego i Samorządu

Skargi i wnioski rozpatrywane są w Referacie Organizacyjnym i Samorządu – pokój nr 9 Urzędu Miejskiego w Polanowie w godzinach urzędowania

Burmistrz Polanowa przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy czwartek w godzinach od 16:00 do 17:00

Przewodniczący Rady Miejskiej w Polanowie przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy czwartek w godzinach od 16:00 do 17:00 pok. Nr 4

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Kamila Augustyniak-Kula
data wytworzenia: 2016-08-19
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2016-08-19 12:42:27
aktualizacja: Krzysztof Szypulski - 2016-08-19 12:44:42
ilość odsłon/pobrań: 2703