Rodzaj postępowania: zapytanie ofertowe.
Termin sładania ofert: 2022-07-29 12:00:00.
Postępowanie rozstrzygnięte: NIE.
- Oznaczenie Zamawiającego: Gmina Polanów, ul. Wolności 4 76-010 Polanów NIP 499-04-65-414, email: um@polanow.eu zaprasza do złożenia ofert cenowych dotyczących budowy altany rekreacyjnej.
- Tryb przeprowadzonego postępowania. Zapytanie.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest budowa altany rekreacyjnej wraz z nawierzchnią - płyty chodnikowe (nasyp żwirowy 5cm, podkład betonowy 10cm, podsypka piaskowa zagęszczona 15cm). Altana o wymiarach 5mx4m, wysokość 404m. Drewno zaimpregnowane dwukrotnie oraz malowane w kolorze typu sosna. Obiekt wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji drewnianej, przykryty dachem drewnianym o poszyciu z gontu bitumicznego na pełnym deskowaniu (kolor gontu do uzgodnienia
z zamawiającym).
- Szczegółowy zakres prac opisuje Zał. 2 do zapytania.
- Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia wymaga się spisania protokołu odbioru.
- Minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacji projektowej. Umowa na roboty będzie umowa ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w zapytaniu robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu wg nowej umowy.
- Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, po uprzednim kontakcie telefonicznym.
- Warunki udziału w postępowaniu.
- Warunek 1: Potencjał techniczny, kadrowy i finansowy. Wiedza i doświadczenie.
Spełnienie warunku będzie oceniane w oparciu o oświadczenie Wykonawcy.
-
- Informacje o oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia warunku 1 Wykonawca przedkłada wraz z ofertą oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu – Zał. 3. Brak przedłożenia oświadczenia skutkować będzie odrzuceniem oferty.
-
- Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”.
- Oferent, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany telefonicznie.
- Termin realizacji zamówienia: Termin zakończenia do 15.09.2022r. Przez zakończenie robót uznaje się należyte wykonanie przez Wykonawcę wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem/umową i uporządkowanie placu budowy, potwierdzenie pisemne Zamawiającemu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego robót budowlanych. Odbiór nastąpi w terminie 7 dni roboczych. Protokół odbioru przygotowuje Zamawiający.
- Kryteria oceny ofert: Kryterium – Cena brutto oferty – 100%.
- Sposób przygotowania oferty.
- Wykonawca przygotowuje ofertę w języku polskim. Pismem czytelnym na załączonym Formularzu ofertowym – Zał. 1.
- Oferta i wymagane załączniki do oferty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Ofertę wraz z załącznikami Wykonawca przedkłada w formie oryginałów.
- Koszty przygotowania oferty obciążają wyłącznie Wykonawcę.
- Termin związania z oferta wynosi 30 dni.
- Ofertę należy wysłać listem poleconym lub dostarczyć na adres:
Urząd Miejski w Polanowie (sekretariat, blok A, pierwsze piętro)
ul. Wolności 4
76-010 Polanów
Z dopiskiem:
„Oferta na wykonanie altany rekreacyjnej, Domachowo.
Nie otwierać do dnia 29.07.2022, do 12:00”
-
- Termin składania ofert: do 29.07.2022r., godz. 12:00.
- Osoba do kontaktu: Agnieszka Siewiera, tel. 94 348 07 60 a.siewiera@polanow.eu
- Dodatkowe informacje:
- i.Przedmiot zapytania realizowany jest w ramach projektu budowa kompleksowego obiektu świetlicy wiejskiej we wsi Domachowo w ramach środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla gmin z przeznaczeniem na inwestycje realizowane w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane PGR.
- ii.Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
- iii.Informacja o wyborze wybranego Wykonawcy zostanie opublikowana niezwłocznie na stronie internetowej Zamawiającego.
- iv.Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym i bezusterkowym odbiorze na podstawie prawidłowo wystawionej faktury / rachunku w terminie 21 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
- v.Informacja RODO.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Polanowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Polanowie ul. Wolności 4, 76-010 Polanów. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: +48 94 318 83 51.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@polanow.eu, za pomocą telefonu: +48 94 348 10 56.
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności urzędowych tj.: wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Miejski w Polanowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia;wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Miejski w Polanowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
- Twoje dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Ci: prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia; prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia; prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia; prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
- W przypadku, w którym przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Ci prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim
w Polanowie. Przy czym podanie danych jest: obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub niezawarcie umowy.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.