Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

  • Link do ePUAP
  • Link do CEIDG
  • Link do Dziennika Ustaw
  • Link do Monitora Polskiego
  • Link do Gminnego portalu Mapowego
  • Link do Gminna Systemu Powiadamiania SMS

Zaświadczenie o przeznaczeniu działki

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek o wydanie zaświadczenia wraz z potwierdzeniem zapłaty opłaty skarbowej.

 

II. OPŁATA SKARBOWA:

Wydanie zaświadczenia - 17 zł

Wpłaty należy dokonać na konto Urzędu Miejskiego w Polanowie - Bank Spółdzielczy Sławno, Oddział w Polanowie - nr rachunku: 73  9317 1038 3900 0996 2000 0037.

 

III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Urząd Miejski w Polanowie,
ul. Wolności 4, 76-010 Polanów,
Sekretariat – pokój nr 5,

tel. 94 31 88 329
fax: 94 31 88 387, email: um@polanow.eu

 

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Zgodnie z art. 35 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2016.23 j.t. ze zm.) – do 7 dni od daty złożenia.

 

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej
Osoba do kontaktu:
Joanna Sobotka – pokój nr 10, tel. 94 34 81 058, email: j.sobotka@polanow.eu

 

VI. PODSTAWA PRAWNA

  1. Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2015.199 j.t. ze zm.);
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2016.23 j.t. ze zm.)
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2015.783 j.t. ze zm.).

Załączniki

rozmiar pliku:

DOC 133.00 KB

metadane dokumentu metadane  drukuj wersja do druku
do góry strony